Pausdag

I dagens horoskop står att fiskarnas måndag är en pausdag där mycket lite händer och inga nya beslut tas. Passar mig utmärkt. Efter en skön helg hos Pers bror i Västerås är jag sådär sövande slö idag. 3-åriga prinsessan Nora & födelsedagsbarnet, 2-årige busen Aron, höll igång oss hela helgen. Sköna dagar med lek, god mat, bus i snön & besök i en liten mysig inredningsbutik. Ska fota den fina ängeln jag köpte & visa sen.

Nu ska jag hojja till skolan. Efter föreläsning ska nya gruppen träffas & bestämma inför uppgifterna framåt. Ska försöka lyda horoskopet & inta en passiv roll. Behöver inte alltid vara jag som styr & ställer. Kan va skönt i en ny grupp, att testa en ny roll. Tror ni jag lyckas?

Spinning efter det, så kan jag kränga semlor med gott samvete imorron!

Kommentarer
Postat av: sara

Kikade in här... gör det då och då för att se om du skrivit.. inte vart några inlägg på ett bra tag men se här! Tre på en gång jag inte läst.. Åh vad jag kände att jag saknar dig o Jessi när jag läste om myset.. saknar allt med er så mkt! Ni är mina speciella flickor <3 Ses snart!!

Massa pussar o kramar!

2009-02-24 @ 22:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0