Måndag sextonde februari tvåtusennio

Jag lever. Cyklar numera runt i Uppsala på min röda cykel, halt & kallt som fan här i norr. Men finare stad får man leta efter. Filosoferar gör jag fortfarande, säkert alldeles för mycket, men skillnaden är att jag nu gör det i de gamla ståtliga byggnaderna på Uppsala Universitet. VG's är nationen jag är med i och Fågelsången är fiket man ska gå till.
Per och jag är tokkära och nu också sambos!


(Bild från Halmstad, vi har kidnappat födelsedagsbarnet Cissi & ska nu köra Gocart)


Kommentarer
Postat av: Ann-Christine

Oj jag trodde du hade övergett detta stället :-)

Vad roligt att du är tillbaka =)

Kram Anki

2009-02-16 @ 18:21:39
URL: http://frogspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0