Pirrrrrrr

Idag är en sån där bra dag. Inte sällsynt egentligen, är för det mesta en ganska glad person. Men vissa dagar är bara extra bra. Rix FM har slagit läger precis bredvid vårt Sjömanshus å jag har hört musiken pumpa dagen lång. Nissan precis utanför är full med båtar. Det är något speciellt med båtar. Ger mig en frihetskänsla som är svår att förklara. Blir glad helt enkelt. Lite synd att Marinfestivalen missas denna helg. Men bror fyller 20 å det ska firas hela helgen i Blekinge. Imorgon med släkten å på lördag med fest å Östersjöfestivalen.

Fotboll igår på Örjans. 9000 pers å vi stod mitt i de gul-svartas klack. Underbart! Elfsborg vann med 2-1:) Segern firades med öl på Lilla torg. Uteserveringarna var proppfulla med folk. Några slagna HBK:are, men mest av glada turister å massa Elfsborgare.

Sista 6.30-17dagen denna veckan. Tar tåget hem ikväll. Lovely att vara ledig ett par dagar.

Kommer under helgen sakna honom. Han som får mig att känna mig som en prinsessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0